Konversation med full kille på Norröra festbrygga, Midsommarnatten

Full kille, ca 25 år: Vart bor du?
Jag: Jag bor i tält här på ön med mina kompisar.
Full kille: Jag bor i villa
Jag: Jaså, vad trevligt.
Full kille: Vi kan ju gå dit och sova sen..
Jag: Nej.
Full kille: Okej men vi kan ta ditt tält istället, jag är flexibel.

Sen så var det också en härlig grabb som kom fram och sa "Jag tänkte ge dig en komplimang, men det skiter jag i".

Man träffar på en hel del underhållande folk i vanliga fall, men på Norröra under Midsommar var det nästan lite särklass.

Lust att kommentera?
Postat av: Sebbson

Det dar ar en riktig kille, han e flexibel ^__^ Vilket kap!



Och den andra snubben var ju skon, sager det han tanker liksom xD

2008-06-23 @ 12:51:31

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback