JAG FICK DET!!!

Jobbet är mitt!! Jag har fått mitt första jobb! Jag ska tjäna mina egna pengar!

Min abetsgivare är dock väldigt skicklig i läran om att ge provjobbare smärre hjärtattacker. Först glömde hon ju bort att jag ens skulle provjobba, och nu idag ringde hon och lät först jättepositiv.. Sedan när det framgick när jag hade semester (hon har fått uppgifterna för flera veckor sedan men glömt bort) så förklarade hon att hon tyvärr var tvungen att leta efter någon annan.
Så jag har traskat runt i huset riktigt förbannad nu på morgonen. Men sen så ringer hon upp igen en stund senare, ursäktar krånglet och säger att hon tyckte allt kändes så bra med mig så hon ville lösa det på något sätt. Hon verkar ha det oerhört stressigt i och med minnesluckor men i övrigt kunde jag antagligen inte bett om en bättre arbetsgivare eftersom att hon är oerhört trevlig.

Jag börjar imorgon, heldag igen för att lära in mig.
Jahopp, nu ska jag bli te och kaffeexpert :D

Lust att kommentera?
Postat av: Marcus

Grattis vännen!!!

2008-06-25 @ 13:24:06
Postat av: Mandy

Grattis! Faan va skoj!

2008-06-25 @ 18:07:53
Postat av: Jenny

Grattis! =D Skitkul! Vem vill inte ha ett sånt jobb liksom? =)

Postat av: Sebbson

Bra da kan du kopa ut Earl Grey te at mig >:)

Grattis!!!

2008-06-26 @ 06:12:03
Postat av: Isabella

GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA SOMMARJOBB!vi snackar choklad liksom!:D Telefon när du slutar din gnu?

Hugs

2008-06-26 @ 13:12:41
URL: http://ohsostylish.blogg.se/
Postat av: A

Tack så mycket alla!:D:D



Sebbson: Earl grey Deluxe ska du få;)



bella: jag såg inte detta för jag for iväg direkt när jag kommit hem och jag har ingen tid över att ringa imorgon men jag försöker på lunchen och hoppas du är uppe då, miss you vi ses sunday!! hugs

2008-06-27 @ 01:14:42
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se/

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback