En månad kvar

Till att jag lämnar Sverige för at spendera åtta nätter på andra sidan jorden. Konichiwa Japan!
Den här månaden kommer gå fort.

Så uhm, det kanske är dags för mig att lösa lite praktiska detaljer. Eller ett ton praktiska detaljer. Men det fixar sig! Känns bara väldigt overkligt att jag ska flyga själv över halva jorden.

Totally worth it på alla sätt och vis, såklart. Bara det att jag har lite svårt att se mig själv klara av ett inrikesbyte av flyg i Japan. Haha jag kommer se så fruktansvärt bortkommen ut.

Sebbe, jag kommer gå igenom varenda löjligt liten detalj med dig så bered dig på en väl förberedd besökare:)

Lust att kommentera?
Postat av: Sebbson

Lol detaljer, vem behover sant? Kom hit nu istallet sa kan jag leta reda pa vegetarisk mat till dig xD

2008-06-16 @ 15:43:59
Postat av: Isabella

Helt galet prece!


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback