det är tur att jag har er i alla fall


<3

Efter en dag som min gårdag, är det bara än mer uppenbart hur underbara ni är-
Inledde med en svinstressig förmiddag på jobbet där både kassa och kortmaskin inte ville fungera, första gången jag stod själv i butiken ett helt arbetspass. Väl hemma hade jag bråttom iväg men på grund utav SL så kom jag 1½ timme sent. Sedan efter en fest som resulterade i först kul sedan förjävliga saker, så åker nattbussen förbi oss fast vi står ute i gatan och viftar för att bli sedda. Så det vara bara att vänta till 05:04 bussen istället, vilket innebär att jag nu har sovit tre timmar innan jobbet.

Men vet ni vad, trots skit så blev morgonen jävligt härlig för att peronerna på bilden ovan såg till att det blev så.

Lust att kommentera?
Postat av: Berthine

BRUDEN!!! Jag ska sååå äta upp dig!!!!!! du får inte glömma att banka i väggen lite då och då när du jobbar så mkt ;) shit vad jag kommer sakna min kakaoklämma!!!! DET ÄR INTE OKEJ!

2008-06-29 @ 12:45:07
Postat av: Carro

JAA det var fan tur att vi viftade med flaggan där i natt, annars hade vi fan inte överlevt :D:D Haha, älskar dej grymt!


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback