Dags att göra lite nytta

Nu ska jag alldeles strax åka iväg mot min första arbetsdag någonsin. Jag ska provjobba i en the och kaffehandel, och om det går bra så har jag jobb för hela sommaren. Idag är provjobb och jag spenderade därför gårdagskvällen med att plugga på om deras olika te och kaffesorter för att vara någorlunda beredd.

Det verkar vara ett riktigt trevligt jobb, så jag ska verkligen göra mitt bästa för att inte sumpa det. Men jag är lite nervös, jag drömde om butiken och diverse saker som var relaterade till espressomaskiner.


Yeah..


Lust att kommentera?
Postat av: Sebbson

"...jag ska verkligen göra mitt bästa för att inte SUMPA det..."



Var det ett avsett ordskamt? Lr blev det bara sa? xD



Fick mig att asgarva iaf av nagon anledning :P

2008-06-23 @ 09:11:48

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback