Countdown

Om jag har sökt fram rätt hemsida så är byggnaden till vänser det hotellet jag kommer spendera sju nätter på i Japan. Första natten bor jag hos Sebbes värdfamilj.

Jag har resfeber nu. Jag mår lite illa, jag känner mig lite yr. Jag försöker att komma på om jag har glömt någonting relevant och jag försöker förstå att mitt plan lyfter om runt tio timmar.

För att fördriva tiden med annat än att stressa upp mig själv ännu mer så har jag suttit och kikat lite på
hotellets hemsida. Där står noggrannt vad som ingår gratis och vad som kommer kosta. Jag har ismaskin, byxpress, kyl, "water hearter with humidifier"(?), grönt te och någonting som kallas Tokio-Inn Theater vilket låter aningen suspekt..
Så ska nog klara mig finemang där, det verkar finnas en hel del att syssla med för att vara ett hotell i alla fall.

Min syster anländer om en stund och då bilr det dusch och sen sova för min del. Ifall jag lyckas få någon sömn blir det nog ett par timmar som mest, vid 05 ringer mobilen och sen kommer precious innan vi drar till flygplatsen. Jag är väldigt, väldigt tacksam för att jag får sällskap dit annars hade det nog varit lite väl mycket för mig.

Det blir ett hetsigt inlägg innan jag sticker också, ciaoooo.


Lust att kommentera?
Postat av: Sebbson

Jo det ar ratt hotell, dar traskade jag in for nagra veckor sen och bokade at dig xD

Bara 12h kvar tills du kommer hit (dvs du ar nagonstans over finland nu kanske, lr fortfarande i frankfurt?)



Syns imorrn :D

2008-07-16 @ 16:47:37

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback