De senaste dagarna



Bilder i från lördagen, jag kunde inte låta bli att ta med nya kameran.

I lördags var det dags för utgång, det är ifrån den kvällen bilderna ovan kommer. Det kändes ritkigt gött att komma iväg och få dansa för första gången på alldeles för länge, problemet var bara att de som hade klubben uppenbarligen inte hade så bra koll på att för att dansa måste man kunna andas också. Det var oerhört varmt på dansgolvet och man var ofräsch och uttröttad efter bara en låt, så vi fick springa mellan dansgolvet och uteplatsen lite för mycket. Synd, för annars tyckte jag starkt om stället!

Resultatet av utekvällen vart däremot inte så smidigt. Jag var så trött på söndagen att när mitt mobilalarm ringde så gick jag nog bara upp och stängde av det för att somna om.. vilket i sin tur ledde till att jag vaknade samma minut som jag skulle ha varit och öppnat butiken. Inte att rekommendera. Butiken öppnade "bara" en timme sent eftersom att en arbetskamrat var snäll nog att åka in till klockan tolv, men konsekvenserna av mitt lilla misstag kan bli böter för företaget. Höga böter dessutom.
Men hey, det positiva skulle väl i så fall vara att jag nu har gjort det i princip största misstaget man kan så det lär gå bättre härifrån.

Resultatet av mitt misstag var dock inte heller så smidigt. Jag har stressat så mycket i helgen att jag igårkväll fick ont när jag andades. Det var som ett tryck över bröstkorgen och min högerarm började skaka. Aningen obehagligt men jag jagar så lätt upp mig och kroppen orkar inte med det.

Nu passar jag på att ta det lugnt en stund i alla fall. Allting är inhandlat inför resan och ska packas ner, men jag skjuter upp den biten så länge det går för att sakta men säkert börjar nervositeten smyga sig på. Holy shit jag åker till Japan på onsdag!

Så, packa var det ja.

Lust att kommentera?
Postat av: Sebbson

Va? Ska du till japan?

Skulle ju du sagt tidigare! Vi kunde ju traffats dar nu nar jag anda ar i japan! :O



^_~

2008-07-15 @ 09:18:55
Postat av: Emmi

låter som stress eller typ panikångest. chilla ner lite hörru :)


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback