Tillbaka till verkligheten

Jag har inte smält att jag var där borta för en vecka sedan, även om det då och då känns som verklighet. Just nu är det skönt att vara i Sverige för att det är svalt här, om man jämför med Japans nästan 40gradiga värme och luftfuktighet alltså haha. Sen är det ju skitkul att träffa folk och så, och Sebbson har sin sista dag i Japan idag så imorgon kommer han hem. Behöver inte sakna honom mer så det känns sweet.

Igår var Berthine här och vi handlade först mat sedan gjorde vi Indiskt käk till oss två och Carro. Orientaliskt är grejen, det var riktigt gott! Vi åt nån slags kryddig sås med quornbitar, ris, naanbröd och nått annat indiskt bröd som var som chips som svällde i mikron. Det kändes liksom lite mer spännande än pasta och tomatsås och det är verkligen givande att umgås med de där tjejerna.

Jag jobbar ju igen nu så ikväll är det stängning och det enda jag kommer hinna med är väl att rengöra fågelburen och gå och lägga mig i och med att jag kommer hem nio på kvällen- men imorgon är jag faktiskt ledig! Jag och Carro satt och kollade datum i mitt schema igår och har bokat in tillfällen med varandra så fort det går, så min blygsamma ledighet är ägnad henne i högsta möjliga grad. Jag börjar greppa nu att hon om mindre än en månad åker iväg i ett år och jag vet ärligt talat inte hur jag ska hantera det.
Fan Brushan, jag älskar dig så jävla mycket. Vi ser till att ha riktigt kul de här sista veckorna, det blir inga hämningar hardcore style;)

Jag har kommit fram till att det inte är någon idé att göra värsta bildinlägget från Japan eftersom de flesta läsarna är mina vänner och dom har redan sett allt i bilddagboken, kika in på
spuntino.bilddagboken.se för de bilderna.


Jag kommer längta tillbaks.. Fan vad det var häftigt.


Allt som allt mår jag bra, om än fundersam. Men det var inget nytt kanske?


Lust att kommentera?
Postat av: Sebbson

Hehe joo det var lite varmt i japan kanske jamfort med sverige xD

Sista kvallen nu som sagt sa jag sitter och spenderer tid innan jag lagger mig, blir skumt som fan >__<



Syns i Sverige :D

2008-07-29 @ 14:50:00

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback