The new "it" thing

Bananbrod med chokladbitar i!
En av de roligaste sakerna att gora har i Japan for en besokare som jag ar att kika i butikerna och prova lite av vad de har att erbjuda. Idag kopte jag ett mjukt brod som smakar banan, i detta brod finns chokladbitar. Besynnerligt, onyttigt, konstigt men ocksa valdigt mumsigt!

Sitter har hemma hos Sebbe och kollar lite pa datorn medan han duschar. Vi har precis badat och vattnet ar vaaaldigt salt sa man vill garna skolja av sig lite efterrat. Men badet var underbart for idag var det sa varmt att det inte var klokt. Vi at piknick pa en jattecool strand och sedan gjorde vi en typisk Japansk sommargrej som gar ut pa att man tar pa sig en ogonbindel, sedan star man och snurrar runt en trastav. Sen ska man ta sig fram till en vattenmelon som ligger pa marken och sedan sla pa denna tills den klyvs upp och sen ater man.
Ja ni laste ratt alltsa, Sebbe har filmat nar jag gor det sa det blir youtube nar jag har kommit hem haha. En udda och fin upplevelse..

Darefter sa rakade stackars Sebbe trampa pa en sjoborre och fa taggar i foten sa han har haltat runt lite men havdar att det inte ar nagon fara. Jag ar dock skeptisk.

Ha det underbart!

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

Låter skoj värre! I Japan kan man sannerligen uppleva nya saker ;) =) Miss u! Hälsa!

Postat av: Carro

Låter helt underbart Brush!! Men nu får du fanimej ta och komma hem snart, miss U like hell och jag avlider om jag inte får prata med dej snart! =( =(

Men ha det bäst nu och njut av tiden där nere så ses vi snart! Hälsa Sebbe!

Puss Puss Love U

2008-07-22 @ 09:21:32
URL: http://carroolajn.blogg.se/
Postat av: A

Jenny: har upplever man nya speciella saker varje dag!:D i alla fall om man ar nykommen som jag;) miss u jag ska halsa1



carro: men jag ar snart hemma! kommer hem natten till fredag, saknar dig ocksa vi far ses jattemycket nar du har kommit hem.. ar ju bara en manad tills du aker da!:( jag ska njuta de har tva heldagarna jag har kvar. imorrn ar jag faktiskt ensam hela kvallen sa vi far se om jag ovelever. jag sak halsa! pussar alskar dig

2008-07-22 @ 15:25:09

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback