Nytt



Kom precis hem från en lyckad shoppingrunda.

Shorts, Carlings
Skor båda par, Vagabond
Klänning, H&M
Linnen, TopShop
Glasögon båda par, SpeccSavers

Jag är så grymt nöjd!

(Att jag ser ut att ta mig själv för seriöst på bilderna beror på att jag har svår att le påtvingat, så det blir lite halvdant)

Lust att kommentera?
Postat av: Lisen

såååå snyggt!!

Postat av: Isabella

Helt underbara grejer prece!

2008-07-07 @ 12:02:29
URL: http://ohsostylish.blogg.se/
Postat av: Berthine

fasen vilken heting du ær klæmman!!!! jag gillar glajorna så att det stænker om det;) haah hoppas att du har det bra. jag står på ett bibliotek och førsøker desperat att få kontakt med omværlden ;) ta hand om dig! pussar!

2008-07-07 @ 12:17:17
Postat av: Sebbson

Schtek ^^

2008-07-08 @ 09:43:19

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback