Greetings from Japan

Jahopp, nu har man blivit tillfragad om att skriva ett inlagg i denna blogg... ehmm...
Sebbe heter jag, och jag har ju varit utbytesstudent i Kagoshima i ett ar nu... Stripes har har passat pa att halsa pa mig nu har i japan innan jag aker hem igen till sverige (30/7!!! O_o). Sa hon traskar runt nu har i vardagsrummet och tittar pa allt japanskt har, medans hon nynnar pa "Coldplay - Lost" och allmant kommenterar min oformaga att skriva i 176853km/h pa tangentbordet >___> Grr

Japan ar som sagt varmt som fan pa sommrarna, och det har stripes fatt uppleva till stor fortvivlan for henne ibland xD
Tank er att man dricker ungefar 10ggr mer an man brukar om man inte vill do av torst, och man svettas som en gris aven fast man sitter med AC:n pa hela dagen i rummet >__<

Nu idag ska vi till stranden och bada samt ha det skojj med vardfamiljen, det blir vattenmelonsklyvning och allmana strandlekar.. Det skadar ju inte att stranden ar sa fin att man dor nar man ser den, >_^ hehe...

Greetings from Japan

Sebbe

Lust att kommentera?
Postat av: Willikins

Ajajaj, Sebbe 'sup man? ^^



Och Annie, din lilla äventyrsfarare, äntligen får du känna på riktig värme =P


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback