Finemang

Jag mår bra. Tog mig en ordentlig tankeställare om varför jag har känt mig så konstig på senaste tiden och sedan såg jag till att faktiskt försöka göra någonting åt det istället för att låta det gå djupare.

Nu kan jag verkligen känna hur allting flyter på för mig just nu. Det är så grymt härligt. Imorse satt jag och fånlog hela vägen till jobbet, vilket må vara lite i överkant men jag kunde inte låta bli.

Imorgon ska jag öppna butiken så jag bör se till att få lite sömn.. Tror dock att jag kommer känna mig pigg imorgon oavsett eftersom att någonting jag har sett fram emot två-tre år äntligen kommer att bli verklighet. Jag ska köpa en Digital Systemkamera! Kan knappt förstå att jag redan imorgon har en alldeles egen (har märkt på mig själv senaste tiden att jag ofta påpekar att jag inte riktigt kan förstå att saker och ting är på ett visst sätt, men jag menar det. När jag har sett fram emot någonting länge och det plötsligt blir av så brukar det ta en stund för mig att inse)

Godnatt, gomorron, feliz navidad. Vadän ni tycker passar bäst.

Tjooo.

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

aaaah vad kul med kamera! :):):):):):) I want one too! Ska kanske skaffa en till hosten :) Vad blir det for nagon och vilken modell? :) Hare bra gorgeous!


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback