en varm dag i shoppingens tecken

Klockan ar halv elva och jag star i hotellobyn efter en harlig dag, da jag och Sebbe har varit ensamma nastan hela tiden forutom vid lunch dar vi fick sallskap av hans vardsyster Madoka:)
Dagen har i princip gatt ut pa att gora lite vad som helst vilket resulterade i att jag har kopt massa grejor. Till mitt forsvar sa ar det presenter for det mesta och jag tror alla kommer att bil helnojda dar hemma! yattaaaa!

En sak jag har tankt pa under mina dagar har ar hur jakla vackra manga Japaner ar. De har en naturlig skonhet med perfekt hy, de dar vackra morka ognen med formen som passar perfekt till kindbenen som ofta ar valdigt markerade(pa killarna speciellt). Det roliga ar dock att manga tar bort uppmarksamheten fran den skonheten i och med att de blingar upp sig med glitterfluffiga hoga klackar, jattefixade naglar, markerat smink och fargat har. Det ar nagot slags ideal att se lite dockliknande ut.
Det ar kul att observera hur annorlunda det armed sadant har pa andra sidan jorden.

Nu bor jag ga och lagga mig, det ar upp lite tidigare imorgon for vi ska aka till ett stalle som motsvarar "tom titts" pa ett ungefar. Sen pa eftermiddagen ska Sebbe pa nan avskedsgrej med rotary vilket innebar att jag kommer att vara ensam hela kvallen. Inklusive middagstid.
Senaste gangen jag var ensam resulterade det i att jag gick vilse sa jag vet inte riktigt vad jag ska gora imorgon. Fast det loser sig, man kan alltid ta en taxi tillbaks och jag har ju hotelladressen. Det svara blir nog att bestalla middag.. gulp. Jag tror jag overlever men det blir nog nagra valdigt forvirrade ogonblick nar jag ska komminucera med manniskor. Onska mig lycka till!

Kram pa er!

Lust att kommentera?
Postat av: Berthine

DU, det kommer gå galant!!! kör en onanisten så löser sig allt ;) pussar på dig kvinna <3

2008-07-23 @ 10:00:54

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback