Det har ar helt galet

Nu sitter jag i Sebbes hus och forsoker manovrera ett japanskt tangentbord, vilket gar sadar. Jag tog mig hit ratt sa problemfritt och vardfamiljen har varit hur snalla som helst aven om det var lite svart att kommunicera med dom nar dom stannade bilen pavag hem fran flyget och tyckte att vi kunde ata lunch och sa.  Dom var jattesota och motte mig med en skylt dar det stod Annika med stora entusiastiska leenden och jag har gatt runt och sagt "Konivhiwa" och "Arigato" i overdrivna mangder for att inte ge ett otrevligt intryck.
Jag satt och halvsov lite pavag hem fran lunchen nar de plotsligt stannar bilen och pekar pa en buss och sager Sebbes namn. Och dar sitter han ju i baksatet! Han skulle av dar och sag ratt forvanad ut nar jag plotsligt hoppade ur en bil och stod framfor honom. Bade han och jag trodde att vi skulle ses har hemma. Det ar att kart aterseende hur som helst.

Helt sjukt det har har, overkligt!!
Det sporegnar ironiskt nog fast det ar anda valdigt varmt och fuktigt. Det ar sa jakla vackert har att det inte ar klokt, det marks att vi ar pa ett tropiskt stalle i oceanien. Det ar boljande grona farger och berg i bakgrunden och om jag tittar bakom mig nu finns massor av fina vaxter och sma mysiga hus ligger framfor bergen. Jag har redan markt av roliga Japanska grejor overallt sa veckan kommer nog bli grym underhallande.

Arligt talat kanner jag mig inte sadar superfrasch for tillfallet, uhm. Jag har rest i ett dygn, men det ar lugnt! Sebbe havdar att jag inte stinker sa jag ska nog klara mig utan att satta forskrackelse i Japanerna.

Nu springer han runt och fixar med grejor som han uttryckte det, jag vet inte vad det innebar men jag forsoka ordna mig sjalv en respektabel look sa lange. Mitt har har fluffat upp sig pa ett intressant vis i fuktigheten maste jag saga.

Kram pa er dar hemma!

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

så kul! =D gratta Sebbe från mig btw! =)


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback