Tillägnat de som gör livet bra

På senare tid har det bara blivit mer och mer uppenbart hur obeskrivligt lyckligt lottad jag är.

Jag har tryggheten att alltid, oavsett när, ha vänner som lyssnar på mig. Vänner som förstår och som vill hjälpa. Som inte ifrågasätter varför jag är ledsen och som aldrig har klagat de många stunderna då jag behövt prata av mig. Det betyder så oerhört mycket att sådana fantastiska människor tycker om mig för precis den jag är.

Jag är så bortskämd med fina kommentarer från underbara, intelligenta, roliga människor som får mig att må bättre i tunga stunder och lyser upp de redan bra stunderna ytterligare.

Jag hoppas att jag ger tillbaks lika mycket till er som det ni ger till mig. Ni är så ovärderliga, glöm aldrig någonsin det. Ni gör mitt liv till ett bra liv. Jag vet att den här meningen kan tyckas utnött men när jag säger att jag inte vet vad jag skulle ta mig till utan er så menar jag det innerligt.

Tack.


Lust att kommentera?
Postat av: Carro

Det är för att VI älskar DEJ för precis den du är och för att du är underbar! Utan dej inget mej

Postat av: Sebbson

Word.

2008-01-19 @ 03:11:16

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback