så vad händer idag?

image392Well mina kära vänner. Mina lack of updates beror helt enkelt på att min hjärna går i högvarv just nu och jag vet inte riktigt vart jag ska börja eller avsluta. Det gör den förvisso ganska ofta men jag har trots det ännu ej lärt mig hur det ska hanteras. Tips? Lobotomering kanske? Vaselin? Skruvmejsel..?

Idag ska spenderas med lite mentala förberedelser inför skolan imorgon. Jag känner inte att det är jobbigt att vara i skolan, men jag känner att jag kan ha tappat flytet vad det gäller skolarbetet. Vilket är högst negativt på alla sätt och vis, så den här veckan måste en ansträning ske.

Hoppas ni har det underbart. Jag borde egentligen springa ut och fotografera så att min fotolärare har något att titta på imorgon men det är kallt och grått ute så.. näe.

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback