Mitt nyårsfirande

image365

Både start och avslutning på det nya året blev riktigt lyckat. Det var jag och alla goa vänner på bilden ovan som samlats för att ha det kul, och det hade vi verkligen. Det blev en kombination utav sällskapspel, musik, champagne, dans, fyrverkerier, (vodka&öl), runtspring och en himla massa skämtande om både irrelevanta och mindre relevanta saker.. Ja precis, ingenting vettigt egentligen.

Det var lovely. Och det resulterade i över 350 bilder, här följer ett någorlunda slumpat urval för att sammanfatta kvällen. 

 
          

Hoppas ni hade ett fint nyår!

P.S Mina ädla tjejkompisar på bilderna, Jenny och Bella, har också bloggar. Check em' out!

Lust att kommentera?
Postat av: Isabella

AHAHAHAHAHAHA jag kör en mildare "britney" på sexan

Postat av: A

HAHA omg när jag kollat på bilden trodde jag det var nån orange lapp under min sko eller något i den stilen...

2008-01-02 @ 00:59:28
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Carro (grannen)

Såg ut som ni hade det skitkul :D, synd att jag inte kunde komma förbi!

2008-01-02 @ 19:46:08
URL: http://carrhoe.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback