Liiite ur fokus

Jag har bara en endagslins kvar nu, en högerlins. Misslyckas jag när jag ska sätta i den imorgon(exemplvs tappar den på golvet) så måste jag stanna hemma från skolan. Mitt enda alternativ utöver det skulle vara att gå till skolan med glasögonen fasttejpade på ansiktet, eftersom att de är tradiga och ramlar av hela tiden.

Just nu har jag dessutom bara högerlins i ögat och min värld är delvis suddig, delvis skarp.

Note to self: Kom ihåg att beställa nya linser i tid nästa gång dumbass.


Lust att kommentera?
Postat av: Willikins

Haha, du kan komma till skolan ändå, I will be your eyes ^^

Postat av: syster

meh, jag lever med bara en lins, växlar öga bara när ny månad kommer. spännande världsuppfattning om inte annat hehe

2008-01-21 @ 15:19:52
Postat av: A

Willikins: men visst, du får gå med på min business english och föra anteckningar:P
Syster: what? fyfan vad jobbigt, inte bra för huvudet heller skulle jag tro

2008-01-21 @ 15:41:02
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Bahlool

jag har linser jag använt en enda gång och måste slänga dem imorgon..såna månadslinser :P

2008-01-22 @ 20:43:20
URL: http://bahlool.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback