Heath Ledger hittad död

Jag vet. Han var en kändis, och jag har givetvis ingen som helst relation till honom personligen. Men när en ung, välkänd skådespelare dör känns det bara väldigt plötsligt. Speciellt när det är en av de som jag inte kopplar till droger och missbruk, utan snarare till en fin karriär.

image399

Har alltid tyckt om honom i En riddares historia och Patrioten. Jag tyckte han verkade sympatisk helt enkelt och det är chockerande att han misstänks ha tagit en överdos. Någonting är väldigt fel med Hollywood..

Vila i frid.

Lust att kommentera?
Postat av: Sebbson

WTF? Ovantat ar en underdrift :O Har alltid tykt han var en bra skadespelare iaf. Rest in peace...

2008-01-23 @ 08:53:42
Postat av: Aysi

Ja, eller hur.. :/

Postat av: Emmi

så sad äre. känns så weird :(

2008-01-24 @ 01:04:38
URL: http://blameitonbadluck.blogg.se
Postat av: Bahlool

värsta är han hade en liten flicka..hon kommer växa upp utan pappa :( han var asduktig och som du sa man kopplar honom inte till såna här dumheter..

2008-01-26 @ 02:13:32
URL: http://bahlool.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback