En speciell utgång

Igår var en ganska flummig kväll. Den inleddes hos Berthine där det förades och umgicks, sedan lämnade vi huset och begav oss in mot stan i blåsten. Vi var elva pers och hade tänkt försöka ta oss in på Marie Laveau, men vi gav upp på grund av den långa kön. Medan vi väntade blev vi dock bjudna på chips utav Emma Johansson(bild från stureplan.se) som var med i första Top Model. Med risk för att verka kändiskåt, så var det faktiskt kul att se henne i verkligheten, hon ser ut som en porslinsdocka. Hon förklarade för oss att hennes underhudsfett sitter i brönen och insisterade på att vi skulle ta mer än ett chips.



Sedan lotsade vi oss runt på söder i hopp om att hitta ett kul ställe från 18. Misslyckades. Gick till donken där alla antagligen åt en aning för mycket. Mötte upp en vän på Friday's i kungsträdgården en kvart innan stängning och hamnade slutligen på Candy. Det blev dans men jag blev också skälld på av en säkerhetsvakt(förståeligt med tanke på vad jag gjorde, eh) och fick stå ute och frysa en stund som straff.
Allt som allt hade jag kul, lite kaos får man räkna med.

Lust att kommentera?
Postat av: Mary ;D

crazy natt ;)
fin blogg btw

Postat av: Carrp

Haha, exakt VAD gjorde du brushan? :D

2008-01-20 @ 13:52:21
URL: http://carroolajn.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja exakt vad hittade du på?? XD Hehe..

2008-01-20 @ 19:33:15
Postat av: Mandy

Inlägget innan var från mig ;)

2008-01-20 @ 19:34:00
URL: http://pandie.blogg.se
Postat av: A

Mary: haha japp:D tack så mycket!
Carro: haha u know;)
Mandy: tog mig lite friheter;)

2008-01-21 @ 15:40:04
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback