A night at the 80s

Jag och Precious var peppade på att pröva 80s, så vi drog med oss tre grabbar och laddade för att dansa till åttiotalshits med sköna människor. Och det var verkligen sköna människor, men DJ:n missbrukade sin post fatalt. Det finns hur mycket soft musik som helst från den gamla goa tiden men han envisades med halvsega halvhits för det mesta.


Klicka för större ya'lls.

Men vi hade kul ändå. Vi hittade en scen vid dansgolvet som grabbarna inte var sena att hoppa upp på, så vi shakeade loss en bra stund. Det var dock helt galet kvavt och varmt vid dansgolvet, så det hade blivit betydligt mindre dans om det inte vore för fläkten precis ovanför scenen. Phew!

"Tja, ska vi hem till dig eller mig?". När det kom fram en kille till mig och sa så igår så fick jag bara ur mig ett Hej då med ett rätt svalt leende. Men jag finner det väldigt roande i efterhand. Nu har jag äntligen fått en av de där raggninsreplikerna jag knappt trodde någon körde med på riktigt. Trodde det var en myt, undrar om det någonsin har fungerat?

På nattbussen hem träffade vi dessutom på en riktigt fin kille. Han var i telefon med sin tjej och de hade pratat i en kvart ungefär. De satt och diskuterade någonting och han blev alltmer irriterad för att han verkade vilja avsluta samtalet. Och då kläcker han ur sig kommentaren värd en Boyfriend of the year award:
"Kan vi inte prata om det här nästa helg? Min kebab kallnar."

Det är kärlek.

Lust att kommentera?
Postat av: Isabella

Ahahahahahahahahahaha BÄSTA SUMMERINGEN.

Postat av: Sebbson

Nattbussar ar livets filosofplats, alla de mest djupa och viktiga funderingarna samt kommentarerna kommer fran Nattbussen :D

2008-01-26 @ 16:29:31
Postat av: Willikins

HAHahha, A real brotha ^^

2008-01-26 @ 19:25:37
URL: http://Willikins.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback