Tre vänner, ett rum, en kamera. Flipp.

Som det framgår i inlägget nedan så var mina kära vänner Bella och Marcus på besök här igår. Vi tänkte äta lite Ben&Jerrys och titta på Edward Scissorshands, och förvisso inleddes kvällen på det sättet men.. Ja, jag kan inte förklara hur det slutade.


Klick

Vi hade hur som helst väldigt kul och jag kan bara konstantera att det är väldigt befriande med vänner som man kan go crazy med utan att skämmas. Jag tror alla behöver flippa lite ibland, faktiskt. Sen är det klart att man kan hålla det på en lite lägre nivå än oss men ehm, det där är ju upp till var och en.

Nu allesammans är det vackert väder ute och jag som inte klev utanför dörren på hela gårdagen tänkte klampa ut och njuta lite. Ikväll blir det middag med underbara vänner så den här torsdagen känns finemang.

Ciao



Lust att kommentera?
Postat av: Isabella

AHAHAHAHAHAHA igårkväll var för jävla sjuk på alla plan.


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback