Tecken på att du är nyvaken

Du vaknar och går mödosamt upp för att ta på dig dina linser. Du reflekterar inte över att du faktiskt redan ser delvis skarpt, utan börjar sätta i högerlinsen. Du reflekterar heller inte över att du inte behöver luta dig närmre spegeln för att se någorlunda skarpt när du sätter i linsen.
Du tappar högerlinsen och tänker sätta i vänsterlinsen först istället, varpå du inser att du redan ser skarpt på vänsterögat. Så istället för att dra slutsatsen att du glömt den i från gårdagen så växer en fantastsik känsla inombords i och med övertygelsen att du har fått din syn tillbaks på ena ögat. Halleluja!
Sen gnuggar du dig i ögat så att vänsterlinsen flyttar sig och då fattar du hur det ligger till egentligen.

Så byter ni ut du mot jag i den här berättelsen så har ni min morgon hittills. Det här kommer bli en briljant dag, jag bara känner det inom mig. Top notch!

Lust att kommentera?
Postat av: Sebbson

Haha klump xD

2008-02-05 @ 10:36:43
Postat av: Willikins

Glöm linserna, använd glasögon, som jag!
En glasögonorm är en glad orm ^^

yeeeaah, I don't get it either so it's cool =P

Postat av: Carro

Du är världens charmigaste människa ^^

2008-02-05 @ 16:54:44
URL: http://carroolajn.blogg.se
Postat av: A

Sebbson: :O tjockiis

Willikins: Jag trivs inte i mina glasögon, plus att dom inte är lagade än^^

Carro: haha puss!

2008-02-05 @ 18:11:06
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback