Sliten med bravur

image423Det är jag det. Så sant som det är sagt Jenny;)

Jag har sömnbrist. Min kost senaste dygnet har i princip varit godis och mackor. Jag har en massa tvätt att ta itu med. Jag har lätt huvudvärk. Jag har mörka ringar under ögonen.

Men damn vad jag är på bra humör! Fick ett skrattanfall i förmiddags som resulterade i att jag satt och garvade högt för mig själv framför datorn och även om jag försökte sluta så bara fortsatte det. Jag blir ofta såhär efter fester.

Dessvärre är det tillbaka till verkligheten från och med ikväll. Sov inte alls natten till söndag, och natten till idag så satt jag uppe med brushan och tittade på oscarsgalan. Det har varit jättekul, men jag bör vara i någorlunda bra skick imorgon. Kan vara snällt att bevara mina vänner från det fnittrande vrak jag är i nuläget, menar jag.

Jag ska återgå till mitt, ha det underbart!

Lust att kommentera?
Postat av: Willikins

Du är ju skitrolig när du är fnittrig, don't change anything I say ^^


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback