Now let me see your hips SWIIING


image417Igår blev mycket lyckat! Så jäkla mycket härliga människor att jag blir alldeles till mig. Mina vänner är fantastiska. Alltifrån nära vänner, gamla klasskompisar, skolpolare och nya vänner i en salig och underbar blandning.

Jag och
Brushan inledde med att dansa gärnet i munktröjor och bling bling till Savage - Swing och på den vägen var det.
Under kvällens gång skedde en hel del som är x-rated på den här bloggen men jag skrattade i alla fall så jag satt på golvet och knappt fick luft. Helt underbart! Mitt beteende var olikt mig på många plan men jag gjorde det jag kände för och det härliga är att jag verkligen inte ångrar någonting. Inte än i alla fall, haha.

Dessutom så var det av någon sjuk anledning lättstädat och fräscht här hemma imorse, trots att vi var fler än på någon av mina tidigare fester.

Så nice, så sweet. Tack för en helkul kväll ya'lls.


 

Lust att kommentera?
Postat av: Carro

Vi äääägde :D :D


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback