Min Valentines

image414Min valentines spenderades med bio och middag på stan. Det är inte så typromantiskt som det kanske låter dock, för jag gick dit med mina föräldrar. Men det var trevligt. Jag och mamma käkade asiatiskt, gick på muffincafé och mötte sedan upp pappa för att ladda upp med en jäkla massa godsaker inför filmen Juno. Jag gick in utan direkta förväntningar, fast jag har hört en hel del om hur bra den ska vara. Speciellt har det snackats om Ellen Page i huvudrollen.
Den var jättebra. Det kan man inte säga mycket annat om. Men jag fastnade inte för Ellen på samma sätt som de flesta tycks göra. Jag tycker snarare att Michael Cera är helt underbar, och att filmen var jäkla bra gjord. Det var komedi men det kändes inte påtvingat, mest härligt och udda.

Mitt råd till er läsare skulle vara att hyra den när den kommit ut, och när ni ändå är iväg borde ni definitivt hyra Supersugen för att se Michael Cera i en annan roll som gjord för honom.
 
Ha det fint nu. Jag håller fortfarande på att återhämta mig efter gårdagens matintag beståendes av 11 bitar sushi, friterad banan med vaniljglass, biosnacks, en påse godis och en enorm Blueberry/Cheescake muffin.

Lust att kommentera?
Postat av: Sebbson

Woooooo happy valentine mah dear! xD

Och Sushi ftw!

Wooooooooo!!!!

2008-02-15 @ 14:48:59
Postat av: A

Happy valentines vänneeeen:D
Jag åt 11 bitar lax och avocadosushi igår:D

Postat av: Pia

haha, jag drömde om dig inatt! ^^

2008-02-16 @ 09:53:33
URL: http://inconvenient.blogg.se
Postat av: A

Pia: hahaha va, vad drömde du? xD

2008-02-16 @ 13:57:49
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Willikins

Here we go again xD

2008-02-16 @ 21:07:20
URL: http://Willikins.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback