Min nya thing

image413
Min fru och jag

Min nya thing är röda läppar. Med rätt kläder och smink piffar det verkligen upp rejält och känns både lite mer crazy och lite mer sensuellt. Ganska konstig kombo, men det är så jag ser på det hela. Färg. Min andra thing är definitivt de gula naglarna som jag kommer ha betydligt oftare numer, damn vad färggranna nyanser kan piffa upp!
För övrigt håller jag på med någonting såpass produktivt som att lära mig hur man applicerar eyeliner. Lite stolt över mitt resultat hittills men det behöver finslipas rejält.

Jag vill dessutom assure you att mina numer mindre allvarliga blogginlägg inte beror på att jag har gått och glömt bort miljö, svält och andra relevanta saker. Nej, jag tänker på det dagligen och då flera gånger om. Men jag har på senar tid blivit lite virrig när jag ska uttrycka mig vilket kan försvåra förmågan till vettiga inlägg. Inte för att jag tror någon egentligen bryr sig men jag kände att en förklaring kanske kunde lätta mitt samvete lite.

Puss på er allesammans

Lust att kommentera?
Postat av: Isabella

Färg är hotness!


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback