Gästbloggare Ohsostylish

Hey fanz!

image424

Nu är de slut på Annikas rasistiska propaganda, istället intar hennes bästa blattevän;
Bella skrivarpositionen. Jah, nu blev det genast skrivarpress på mig. Ska jag skriva om genusfrågor och könsroller eller ett lovtal tillägnat till varför Annikas späda kropp är den ultimata för arierkloning, ni vet the usual. Mind you att Annika och Marcus (en skinnskalle som råkar vara min pojkvän) står och glor samtidigt som jag skriver detta prestigefyllda inlägg *ÅnGeZzT*.

Efter denna styckesindelning antar jag att jag faktiskt ska skriva något vettigt, men kära fans, jag kommer inte på ett urinläckande skit. Åh juste! Annika har en jätteobehaglig böld på innerlåret, regnbågsfärgad och grejer. Okay, kanske inte, hon har felfria lår utan bölder.

Jag och Annika har varit bästa vänner sedan våra stamceller blev befruktade, och fan vad glad jag är som har henne, min Arnie. Jag vet inte hur jag på bästa sätt (rent lingvistiskt) ska formulera hur mycket hon betyder för mig (varning för "aaw-moment") men det jag kan skriva är att hon är den perfekta vännen. Ni vet när folk lite diffust skriver kärleksförklaringar till sina vänner och förklarar hur det inte finns någon som dem, jo det är lite det jag försöker komma till. Det finns ingen som Annika, och det finns inte någon vän som kommer i närheten av hennes perfektion, hon är fulländad på alla sätt och vis, min Arnie. Hon fulländar dessutom mig och gör mig till en bättre människa and lets face it, ingen kan flippa som vi gör. Annika, jag är evigt tacksam för din vänskap, jag älskar dig.

/Din fruga (som för övrigt, aldrig hade varit din vän om du var oattraktiv).

Lust att kommentera?
Postat av: A

kära fruga,

jag känner likadant! jag hade aldrig varit din vän om du inte varit attraktiv och jag är väldigt glad att vi ser på det så:)
Och; Jag älskar dig, jag har aldrig träffat någon som dig, vi är meant to be friends är och jag är så tacksam att vi hittade varandra. Du ger mig lycka, föreståelse och är helt ovärderlig.

Nu ska jag titta vidare på kvällens bildskörd och vidare konstantera att ingen kan flippa på det sättet vi gör. precis som du säger.

Postat av: Willikins

I totally agree!! =D
So beautiful, perfect and attractive it's almost unfair! ^^

2008-02-28 @ 08:38:16
URL: http://Willikins.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback