Aww ;_; men ändå :D

image406
Bild från travelaid.se

Det blir ingen Japanresa nu i Mars. Sebbes kontaktperson Mr Kamikawa hade fått för sig att planera in någonting den veckan jag hade planerat att eventuellt anlända.
Det är synd för jag saknar Sebbe som fan. Och det hade varit riktigt kul att få se hans skola också.

Men vet ni vad mina kära små läsare?
Det blir Japan i sommar istället. Inga biljetter bokade ännu men mina föräldrar har helt gått med på det nu, allt som gäller härifrån är planering.

Så när jag står med min studentmössa på mig och blickar över skolan som elev för en sista gång så behöver jag inte känna paniken över att ha en helt oplanerad sommar, för jag ska minsann flyga själv över halva jorden och hänga lite med min main man Sebbson.

Vi kommer ha så förbannat kul!
Jag tror det kommer ta ett tag för det här att verkligen sjunka in men det är väl lika bra att skjuta upp "skutta runt som en idiot" glädjen tills biljetterna är bokade;)

Lust att kommentera?
Postat av: Willikins

Ååh, fan vad coolt =D

Postat av: Sebbson

待ってるからね

2008-02-09 @ 11:05:50
Postat av: A

Willikins: Ja, det är helt fantastiskt:D

Sebbson: vad betyder det?:D

2008-02-09 @ 14:18:38
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback