Åhåhåh

Jag måste bara poängtera hur underbart kul det är med en fotokurs där 80% av tiden spenderas med att sortera mappar. Verkligen. Jag känner hur kreativiteten flödar.

Jag tog den här kursen för att lära mig hur kameror fungerar, nu är det runt 6-7 lektioner kvar och jag är inte klokare nu än när jag började. Så värdelöst att det gör mig förbannad.

Lust att kommentera?
Postat av: Sebbson

Ge dom vad dom tal bara! >:)
Men seriost, far ni inte lara er nagot anvandbart?

2008-02-06 @ 11:14:30
Postat av: Willikins

Jag kommer ha den i perod 3!, I'll be all alone >_

Postat av: Willikins

Anledningen till att du inte lärt dig mycket är kanske för att du kan mycket redan ^^

Och jag måste sluta använda andra sidan av

2008-02-06 @ 11:18:17
URL: http://Willikins.blogg.se
Postat av: victor

att man nästan ska behöva va barnvakt åt dig :P ;)

2008-02-09 @ 14:29:07
Postat av: A

Sebbson: nej jag har lärt mig typ.. jadu. hur en kamera ser ut inuti.

Willikins: haha det går bra för dig att kommentera märker jag xD

Victor: bah! ;)

2008-02-10 @ 15:04:39
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback