Dejlig

Vilken helg.
Den har känts så udda bara.
På ett bra sätt!

Igår åkte jag direkt från jobbet ut till en mycket avlägsen plats för att dricka glögg och ha det mysigt med lite vänner. Busschauffören släppte av oss mitt på en ickebelyst bilväg ovetandes om vart vi skulle. Det var förstås inte hans fel att vi var bortkomna, men det kändes ändå som att vi hade blivit lämnade till vårat öde. Vi vandrade upp längst en grusväg för att plötsligt höra plötsligt utbristande elaka skratt, som visade sig vara ankor i en sjö som vi inte hade lagt märke till för det var så mörkt. Efter en kort stunds parerande av vattenpölar så möttes vi upp utav kvällen värd och leddes rakt in i värmen. Det blev middag, vin, glögg, sällskapsspel, mera vin, andra spel, dans och goa diskussioner ända inpå natten.

Första advent blev en succé(som jag för övrigt blir påmind om så fort jag passerar en spegel eftersom att jag var tvungen att åka till jobbet direkt imorse och kom hem för en stund sedan. Jag har, förhoppningsvis, sett piggare och fräschare ut än vad jag gör nu). Det känns fortfarande hyfsat avlägset med jul men det smyger sig på lite.

Sååå hur i helvete ska man hinna med att köpa julkapparna?
0 köpta, 15 kvar.

Nu är det sleep för jag ska upp och öppna butiken imorgon!! Åh. Yay-

Det är så oerhört svårt för mig att dölja min entusiasm inför det, men jag ska verkligen försöka. Pfft.


Lust att kommentera?
Postat av: camilla

Heej :) allt bra med dig, var länge sedan :P hittade dig i mina kommentarer långt bak haha :D


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback