SATURDAYNIGHT SWEETNES

Det här är en ovanlig känsla.
Klockan är elva, jag har jobbat nio timmar men jag är tamejfan ändå pigg. Kom hem för en liten stund sedan och känner mig peppad på att göra någonting, en sån här kväll hade jag velat vara ute och dansa av mig lite. Eller bara typ sitta på nått schysst ställe och ta lite goda drinkar. Klä upp mig och träffa folk!

Fan vad skönt.
Nu blir det ingen dans men alltså att viljan finns är ju guld. Nästa helg däremot då ska jag ut. Så är det bara. Det ska även mina vänner, de vet bara inte om det än. Så Bella och Jenny, var beredda. 

Nu vet ni det också, mer onödig info!! YAAAAAY! 

Hehe jag har satt på
Men at work - Land down under och tänker hämta mer vin.

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

Soooounds gooood! =)


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback