Nu är det fixat!!

Biljetterna är precis köpta.

Den 23/2 står jag och min pappa på the 02 Arena i London för att se The Killers live!!
Ståplats, häftig arena, England och mitt favoritband.



Så jävla peppad!! Det spritter i kroppen när jag föreställer mig hur det kommer vara att faktiskt stå där. Det är någonting alldeles visst med bra konserter. Stämningen är i högsta topp hela tiden.
Jag kommer grina om de kör Read my mind. Och i så fall kommer jag med största sannolikhet även bli mobbad av engelskmän för just det. I övrigt satsar jag stenhårt på att skrika slut på rösten, hoppa som en galning, få bra platser och sjunga med i allt precis hela tiden.

Iiih två månader kvar då!


Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback