Min lördag so far

Ungefär sex timmar på akuten.
Aaaargh sjukhusmiljöer är så obehagliga.

Tagit blodprover samt EKG och kunde konstantera att det är inget fel med mitt hjärta. Jag har ont när jag andas på grund utav stress, tydligen. Det sitter i bröstkorgen. Läkaren sa lättsamt att det är ingenting att oroa sig för. Personligen tycker jag det här är rätt oroväckande det med. Speciellt med tanke på hur ont jag hade inatt och att jag halvt om halvt däckade inne på lagret idag.


Det kunde väl vart värre förvisso.


Lust att kommentera?
Postat av: Marcus

Men din stackare !

Du FÅR INTE glömma att hälsan alltid kommer i första hand! ! ! Även om det svårt att kommer ihåg de alla stunder!

Kramar på dig !

2008-12-27 @ 22:06:08
Postat av: Carro

Brush!! Du gar fan inte och stressar ihjal dej nu nar jag ar borta, jag vill ha kvar dej hel och frisk nar jag kommer tillbaka!! Alskar dej mest i hela varlden vet du!


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback