Jag är en idiot(att vara mänsklig är en last)

Suck.
SUCK.

Jävla klantarsel idiot jag kan vara.
Jag är in trouble. Ett simpelt litet felslag på schemat och nu kommer butiken antagligen få böta många tusen på grund utav mig. Jag lovar, det är jättekul att vakna för att väktaren ringer och berättar att ingen är i butiken vid öppning. Speciellt när man befinner sig 1½ timmes resväg därifrån och vet att desto längre tid det tar, desto mer får man böta.

Jag kan ju glömma att vara populär hos chefen hädanefter.

Så typiskt mig så det inte är sant, dessutom.


Stupid, stupid, stupid.

Inte mycket att göra åt nu, förvisso. Nu gäller det bara att se till att det aldrig händer igen. Blev inte särskilt uppstressad av situationen, men jag känner mig dum för det är så grymt onödigt och kan få riktigt oönskade konsekvenser.

Fast nu blir det hem till Martin och imorgon är jag ledig, så humöret lär inte hållas nere särskilt länge. Gött.

P.S By the way så drömde jag inatt igen att jag skulle dö. Blodförgiftning den här gången. Ehm? D.S


Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback