Göttans

Jag betraktar de här sjukdagarna som välbehövd ledighet. Jag har sovit drygt 16 timmar senaste dygnet, det är fanemej på samma nivå som katter. Det trista med att vara sjuk är väl att det är mycket tid för en själv, fast det kanske också har varit välbehövt.

Förhoppningvis kommer jag ha med mig lite nyenergi inför kommande veckorna efter de här dagarna, så det har ju varit positivt i slutändan. Om jag nu inte blir sjukare, fast jag vägrar se det som ett alternativ:)

Nu har jag gäspat ikapp med mig själv rätt länge så det är väl till att sova ännu mer.

Jag tänker sova riktigt gott. Jag är glad. Nöjd. Tillfreds. Allt det där.
På senaste tiden har mina funderingar verkat ge resultat.
Det hjälper mig att njuta av allt bra. Underbart.

Och alla vänner som eventuellt läser det här: Saknar er hela tiden, tänker sluta jobba såhär mycket, vill träffa er oftare.

Natti.


Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback