För ett halvår sedan



Idag är det sex månader sedan studenten.
Gaaalet!

Jag skulle vilja uppleva champagnefrukosten några gånger till. Och utspringet. Och jag önskar att det tagit lite längre tid att sjunga Blomstertid för sista gången i aulan.











Underbara, underbara dag!

Lust att kommentera?
Postat av: Linn

åh de är sant! wow!! fan va tiden går fort. och ikväll är de nt-fest. jag saknar rudbeck lite idag

Postat av: Marcus

Man kan inte annat än att hålla med.

Den dagen skulle kunna gå i repris hur många gånger som helst tror jag. Skulle nästan kunna säga att hela sista perioden skulle jag kunna leva om med alla skivor å allt. =)

Saknar de

2008-12-06 @ 07:07:57
URL: http://marccus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tänker mycket på det med! Speciellt efter nt-showen nu allt... Kollar alltid i min student-mapp på datorn och längtar jättemycket tillbaka!

2008-12-06 @ 12:49:57
URL: http://anewbeginning.blogg.se/
Postat av: Tebrand de yngre

asså jag får fortfarande rysningar när jag kollar på bilder från den dagen...minnet av den dagen värmer alltid. Helt sjukt. Oj vad jag saknar den tiden alltså...

2008-12-07 @ 21:05:42

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback