Det är en stor dag idag

Idag fick jag äntligen skrika på en idiot! Vilken glädje!
Det skedde på kvällen då jag stäng butiken och stod innanför gallret och räknade kassan, samtidigt som jag i bakgrunden spelade Benny Bennassi. Musiken hördes ut, men bara då man passerade själva butiken och vilket rimligtvis inte borde störa någon då det enda som finns utanför är ingången till en matbutik.
Jag hade fel. Ungefär såhär(dock inte helt ordagrant) löd konversationen mellan mig och den man som bestämde sig för att jag hade fel.

Tjurig gubbe(agressiv): Vad är det här för skit, det borde inte ens kallas för musik!
Jag: Uuursäkta..? Strunta i att lyssna då?
Tjurig gubbe: Vem har sagt att jag vill lyssna på den här skitmusiken?!
Jag(uppretad): Men bara gå härifrån då! Vi har stängt.
Tjurig gubbe(Höjer rösten något): Vad skulle du tycka om jag-
Jag(agressiv): Men STICK då! *viftar med handen*
Gubben spänner illistigt ögonen i mig och vandrar demostrativt iväg med mobiltelefonen i högsta hugg, muttrandes.

Det var rätt kul att få släppa ut lite av min lagrade frustration över vissa människor.

Lust att kommentera?
Postat av: Carro

Hahaha, GO BRUSH!!


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback