Weheey



För några dagar sedan skuttade vi runt i en park och lekte sommar, just nu är det grått och regnet fullkomligen öser ner lite överallt. Förvisso är regn mysigt men inte för många dagar i rad. Det känns lite väl "Svensk sommar"..

Jag har haft en finemang helg, träffat mycket vänner vilket är det jag lever på just nu när familjen inte är hemma och jag jobbar mycket. Fortfarande glad över jobbet, men också trött och tycker det är jättesynd att behöva prioritera bort grejer. Så därför gjorde jag inte det! denna helg Hähä. Fick sova runt fyra timmar både lördag och söndag och öppnade även butiken båda de dagarna. Lite segt från och till, men helt klart värt det!
I fredags var det lite surprisemiddag för hemkomna Sebbe som ääääntligen är tillbaks från Japan. I lördags så var det folk här och kvällen resulterade i ett otppat gäng som satt i vardagsrummet och skrållade ikapp med Whitney Houston's I will always love you. Det är som det ska vara med andra ord.

Idag insåg jag att mitt knä kvarstår disfunktionellt så jag måste uppsöka läkare. När jag nu ska hinna det eftersom min ledighet är lite obefintlig framöver? Äh. Det måste hinnas med helt enkelt.



Lust att kommentera?
Postat av: Linn

and aaaajiajjj vil alvais lööööööv juuuuuu ;D


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback