Nu börjar verkligheten komma ifatt oss



Den här bilden får stå för i lördags. Förlåt för exponeringen alla medverkande( men jag vet att ni offrar er för att det här inlägget ska få bli så talande som möjligt för hur vi festar).
 
I lördags var de avskedsfest för Carro och Natta. Vilket innebar att alla samlades för att säga hej då till dem innan deras äventyr på andra sidan jorden. Grejen var bara den att det är precis nu alla som ska plugga börjar flytta, och folk som ska resar beger sig sakta bortåt. Så efter en jättehärlig kväll där jag dansade runt på ett ben och med jämna mellanrum fick mina kryckor stulna av mina kära, underbara vänner, så vart det lite sentimentalt. Det är inte det att jag tror att de kommer försvinna ur mitt liv för gott. Det är bara tanken på att härifrån så blir det aldrig som förut.

Inför studenten oroade jag mig för precis det som börjar bli verklighet nu.
För sanningen är den att jag inte vet vilka som kommer vara en del av mitt liv längre. Många vänner är en självklarhet, det finns förstås ingen tvivel. Andra som man trivs med och har träffat en hel del men inte kommit nära, vad händer med dem? Så många bekanta ansikten man förlorar kontakten med.

Jag försöker vänja mig vid tanken, men det vart en hel del gråt för min del i lördags när jag sa hej då till vissa och såg min käre brush säga hej då till andra. Hade hur som helst en superbra kväll ändå - njöt i fulla drag av att träffa människorna som jag är fäst vid, vilket ni antagligen uppfattat redan. Här nedan finns ett gäng sköna bilder som får tala för sig själva.






Lust att kommentera?
Postat av: Berthine

Man känner sig tom inombords när en nära inte finns till hands. Personen behöver inte vara långt borta för att han eller hon ska fattas så galet mycket, lämnar ett stort tomrum. :) pussar

2008-08-19 @ 19:03:32
Postat av: Emmi

hej damen med kantiga bröst vinkar den satt fint på dig :)

Postat av: Carro

Det var en underbar kväll brushan <3

2008-08-20 @ 16:22:29
URL: http://carroolajn.blogg.se/

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback