Nu har hon åkt



Det känns verkligen som en del utav mig fattas. Bara tillfälligt, men det blir svårt att vänja sig. Hon har alltid funnits fem minuter bort ifrån mig och jag känner redan av att det inte är så längre. Jag är helt övertygad om att min brush kommer att ha det fantastiskt där borta men just nu känns det bara så tomt och konstigt.
Fan, vad jag kommer sakna dig.

Igår när det kändes som värst kom Danne över och höll mig sällskap och det var perfekt, för efter en liten stund hjälpte det mig att tänka på annat. När han åkt iväg kom istället Marcus över och vi halvglodde på film och babblade om alllt möjligt. Tack, ni två räddade min dag.

Jag är lyckligtvis ledig idag också så nu om en stund bär det av till stan. Benet gör ganska ont idag men det får väl bli kryckorna i värsta fall, tror jag behöver lämna huset lite.

Lust att kommentera?
Postat av: Carro

Brush jag sakner dej ocksa men jag e snart hemma igen! Ska bara spana in kangrurna och hajarna forst ;)

Love you

Postat av: A

Du brush, glöm inte wallabysarna! de små kängurusarna;)

2008-08-28 @ 09:54:10
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se/

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback