Nämen, jippey.

Det här är inte bra.
Okej att mitt ena knä, eller snarare ben, inte är friskt. Det har jag nog nämnt såpass mycket nu att det varit svårt att undgå.. men det är värre nu. Inte så lite heller. Idag så har jag haltat rejält och går nu med kryckor - vilket inte fungerar mer än korta sträckor ändå. Så fort jag belastar benet fel så sprids en smärta från knäet och uppåt och ibland även neråt vaden. Jag kan varken sitta, stå eller ligga ner problemfritt. Det känns nästan hela tiden.

Jag blir orolig eftersom att det har blivit såpass mycket värre bara de senaste tre dagarna. Jag vet inte vad jag tar mig till om det visar sig vara såpass allvarligt att jag måste vila länge. Jag vill motionera, ut och dansa och bara flänga runt. Exempelvis kommer avskedsfesten på lördag spenderas stillaståendes, stundtals på kryckor. Inte särskilt kul just nu när det är sista tillfället att festa med älskade
brushan på ett helt år..

Jag får se vad läkarna säger när jag undersöker benet den 22a. Tills vidare planerar jag bli jäkligt grym på kryckor, något som kommer att kräva lite övning.
Men nu sovdags, för jag jobbar självklart imorgon och det blir till att öppna i butiken.

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

Ifall du behöver hjälp med något så hjälper jag gärna till! =)

Postat av: Sebbson

Jag med..som med att sparka undan kryckorna lite nonchalant dar nar du forsoker ga :D

2008-08-15 @ 00:58:29

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback