Milt superfrustrerande..

Jag har inte fått min lön ännu, vilket börjar bli riktigt problematiskt eftersom att jag just nu har typ 160 spänn på kontot och en hel del att köpa. Både mormor och pappa fyller år nu i veckan och dessutom så behöver jag pengar till lunch nu under jobbdagarna.

Ringde och frågade vart min lön var, och de hävdade att de inte hade fått tidsrapporten med mina arbetstimmar och därmed inte hade underlaget för lönen. Men om det nu är så ringer man väl och meddelar den anställde? Börjar ledsna rejält på hur de behandlar oss, speciellt nu när de förväntar sig att vi ska stå själva i butiken så många timmar utan rast att det faktiskt blir olagligt. Jag kanske inte skriver på septemberanställningen men jag har svårt att finna mig i att jag i så fall står arbetslös från och med måndag.

Vi får se. Men nu är det lite krig.

Lust att kommentera?
Postat av: Emmi

alla timmisar blir behandlade så. tro mig.


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback