Lite spänning i vardagen..

Inatt sprang jag runt i kolmörket på landet och kollade efter eventuell fara eftersom att min systers fyra vaktande hundar flippade totalt helt plötsligt. Det var inte särskilt trevligt eftersom att jag dels är mörkrädd och att det dels var en risk att det faktiskt innebar att det kanske var någon ovälkommen på gården. Efter en stunds oro så kunde vi konstantera att det var okej och känslig som jag är så gick jag mest omkring och skakade. 



Det har annars varit två lugna dagar hemma hos min syster vilket har varit välbehövt. Jag har fått umgås med både hundar och hästar, något som jag saknar mycket. Jag behöver ha djur i mitt liv och då helst hästar. Jag har inte tappat intresse för hästarna i sig utan snarare för ridlektionerna. Jag föredrar att rida ute i naturen och att bara umgås med dem istället, det mår jag bra av.  

Imorgon är det back to work och i helgen är det fullt upp med utgång fredag och lördag samt jobb fre-sön. Jag är peppad för umgänget med vännerna men annars känner jag mest att jag måste göra någonting åt hur jag prioriterar min tid för jag behöver se till min hälsa. Inte bara mat och motionsmässigt, utan också min kropp som håller på att förfalla lite milt. Jag har dragit på mig en knäskada och mina axlar och min nacke värker hela tiden. Fan. Så fort jobbet är över får det bli att bo halvtid på sjukhuset eller hos massör.

Det fixar sig.
Jag är glad ändå, hähä:)


Lust att kommentera?
Postat av: Willikins

Hey, det där med massör, vill bara informera att jag är jävligt bra på det, brorsan bönar och ber för en massage av mig varje dag ^_~

Postat av: Marccus

Fett coola hundar !

2008-08-09 @ 13:17:14
URL: http://marccus.blogg.se/

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback