Lite ängsligt här i huset för tillfället

Inatt när jag precis skulle bege mig in i rummet för att sova hoppade det plötsligt förbi någonting på golvet. Detta någonting var stort, grönt och kunde hoppa jävligt långt. Det var inte en gräshoppa, det var en vårtbitare. Dom är lite mer enorma och släppet otäckare.
Trött som jag var så bara blängde jag lite ilsket på den och gick in i mitt rum med stängd dörr.

Nu på morgonen hittar jag den inte. Jag vet att den finns någonstans, men jag ser den inte. Jag inser att detta såsmåningom kan resultera i ett överraskande möte när som helst, i princip var som helst i huset.

Sen nu imorse traskade jag runt i mitt rum och såg en stor otäck spindel i mitt tak. Jag vet att om jag inte tar ut den kommer jag ligga där i natt och bara undra vart den är - men hur fan tar man ner en spindel från taket?

Argh, glöm aldrig fönstret öppet om ni har rena insektsfestivalen utanför varje kväll hela sommaren.

Lust att kommentera?
Postat av: Sebbson

Haha jag vet exakt hur du kanner dig O_o

Hatar den dara kanslan man far nar man vet att den ar dar men inte vet vart xD

2008-08-16 @ 18:22:06
Postat av: Willikins

Samma sak hände mig för typ 2 veckor sen, en spindel invaderade rummet och gömde sig under brorsan databord men eftersom spindlar är värsta mardrömmen för mig så väntade jag ut den (typ 40 min) och när den försökte springa förbi så spraya jag den med tvättmedel och platta till den med tofflan för säkerhetsskull ^^

Postat av: Emmi

omg omg omg omg omg omg omg omg

2008-08-17 @ 11:22:47
URL: http://softpaleandpure.blogg.se/
Postat av: Linn

shit!!! jag skulle gått under!!!!!

hur hade du de igår? :)

2008-08-17 @ 16:50:35
Postat av: Berthine

HAHA...jag fick värsta bilden av hur du stirrade argt på vårtbitaren :D helt underbart vännen ;)

2008-08-17 @ 18:54:25

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback