Kalla mig svängdörren..


Resten ligger uppe på spuntino.bilddagboken.se <- yays dudes!

Igår/Inatt(hur man nu ska se det) var riktigt kul! Det är till och med på den nivån att jag kom hem för tre timmar sedan, har sovit i två och ska öppna i butiken idag. Okej att jobba dagen efter en fest men jag är inte särskilt bra genomtänkt som sitter uppe till sex på morgonen. Lätt värt dock!

Det var bara så värt att få träffa folk man inte träffat på ett tag igen och att bara få flänga runt och ha det gött.. Problemet kan ha varit det att jag hade det liiite för gött. Utåt sett var jag mest fnittrig men inombords kämpade jag ganska duktigt för att stå på benen och dessutom hänga med i alla konversationer. Fan ta vin och att få onormalt stora vinglas av kompisar(hint Martin, hint).


Men allting resulterade i alla fall i väldigt mycket skratt(läs: hysteriskt fnitter åt det mesta), mycket sköna människor, dåliga hockeymatcher, använda tandborstar och en bit inpå kvällen fick jag till och med ett nytt smeknamn. Svängdörren kommer Alex högst troligast kalla mig hädanefter, eftersom att jag stod ute på altanen och förklarade muntert hur "alla mina dörrar är öppna". Jag vill inte ens veta vad det innebär och jag är oklar över min baktanke där och då men smeknamnet lär ju hänga kvar i en liten stund.

En liten diffus sammanfattning efter mina två timmar skönhetssömn, jag ser inte kul att att ha och göra med idag så nu ska jag försöka smeta på lite smink och det där fantastiskt opersonliga leendet kunderna får av mig dag ut och dag in.
Bilder sen! Ciaaao.


Lust att kommentera?
Postat av: berthine

vadå dålig hockymatch!!! jag är ju stolt över min insats :P skitkul kväll var det veklingen. men vännen, det är nog jag som får ta på min det stora vinglasets påfyllnad ;) svängdörren är okej, men jag kör fortfarnade stenhårt på kakaoklämman :D det ligger bättre i munnen ;)

2008-08-24 @ 13:09:49
Postat av: Tebrand

Haha ja du va riktigt glad igår, men det va bara härligt, och visst va det en underbar kväll. men jag säger lite som dig, fan ta vin asså ;)

2008-08-24 @ 21:27:18
Postat av: Linn

annika du kan inte bara ta dannes smeknamn sådär ju, de är ju ändå typ hans efternamn - haaallå ;D


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback