Jakten på vårtbitaren fortsätter

Nu har jag i alla fall hittat den igen, den jäveln. Den sitter och gömmer sig bakom trappräcket, som redo att hoppa på mig när jag minst anar det. Men jag tänker le faran i ansiktet och på få ut den ur huset på ett eller annat sätt.'

Fast öhm, jag väntar nog till imorgon. Jag ska bara samla massor utav mod först. Det må vara en insekt, men den är stor, grön, spretig och tenderar hoppa på folk.

Godnatt på er! Jag ska nu njuta av att för första gången på fem veckor inte behöva sova ensam hemma - vilket innebär att jag slipper glömma bort att jag larmade nedervåningen innan jag la mig för att morgonen därefter få en chock när larmet går så fort jag kliver ner för trappan. Min mamma har kommit hem nu och senare i veckan kommer även pappa. Det har varit jätteskönt att bo själv men det ska bli gött att få uppdatera dem lite. Mina föräldrar går förvånadsvärt jättebra att snacka om saker med.

Sweet, men nu somnar jag snart så det är väl dags att bege mig. Dessutom är det väl läge att vila mitt ben som bråkar med mig fantastiskt mycket just nu - jag är smidigt som en hel giraff just nu.

Lust att kommentera?
Postat av: Sebbson

Lol du och den dara insekten har ett vendetta xD



Jag kan tanka mig att det ar skont att slippa gora allt igen, och att det ar nagon hemma och vantar pa en nar man kommer hem.. alltid lite vemodigt att komma hem till ett tomt hus ;__;



Och ma ditt kna krya pa sig!

2008-08-18 @ 14:43:09
Postat av: Fredrik

Hur länge ska du låta den där insekten leka med dig sådär?`Du måste visa vem som är störst och starkast:P



Hoppas knät blir bättre, skönt och se att du ändå inte kunde hålla dig i Lördags!

2008-08-18 @ 15:49:01

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback