Det var dumt av mig

Om någon i chefsposition skulle se mig nu så skulle jag inte ligga sådär jättebra till i den personens ögon.

1) Jag följer inte klädkoden idag. Jag har klänning(man ska ha byxor) och mina skor är inte ens i närheten av svarta(dom är röda).
2) Jag har tagit med mig datorn för att kunna ordna med lite grejor över dagen så jag sitter med mobilt  bredband och surfar i hörnet av butiken.
3) Jag är seg och beter mig antagligen därefter, men jag tänker såklart vara fortsatt supertrevlig mot alla knäppa kunder. Bara med lite mindre energi.

Risken att få oväntat besök är dessutom hyfsat hög här, ibland så dyker det upp lite chefer för att kolla läget.

Men hey det är säkert nyttigt att leva lite farligt. Höhö. Dessutom så är klädkoden lite puckad för de vill att man ska ha på sig jobbtröjan varje dag plus förklädet. Men vi har bara fått en tröja och jag tänker inte ha på mig samma t-shirt typ sju dagar i rad när jag inte hinner tvätta så de får finna sig i att man freebasar lite. Dock är det nog smartast att köra på byxor i framtiden för att undvika tillsägelser.

Nu öppnar jag om några minuter.
Fan vad jag inte känner för att vara här i 8½ timme. Jag får fokusera på pengarna så känns det bättre, det är bara det att jag faktiskt är i starkt behov utav vila just nu.

Meeeeen nu har jag verkligen bråttom. Ciao!


Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback