Att inse..

Idag kom min pappa hem efter en sex veckor lång semester, vi kramades hej och jag hann precis dela ut lite saker jag köpt i Japan innan jag blev upptagen igen. Pappa tog inte illa upp men frågade försiktigt när jag skulle ha tid att sitta ner med honom och berätta lite om Japan. Jag tänkte efter och svarade osäkert "hmm troligtvis söndag eftermiddag".

Jag har haft en riktigt bra kväll och imorgon är det en fest jag ser riktigt mycket fram emot, men snart behöver jag nog hitta lite tid för mina föräldrar. Jag tänker inte ställa in massa saker men jag kanske skulle kunna undvika att boka upp varje kväll i veckan. Jag har turen att ha föräldrar som är väldigt stöttande alltid, och som jag kan prata om det mesta med. Det blir väl ofta en del missförstånd och tjaffs men annat vore väl nästan lite omänskligt när man bor under samma tak. Allt som allt är de fantastiska.

Sååå nu i höst ska jag ansöka kurser, söka jobb, börja fundera på utbildningar och avvara kvällar för mina föräldrar.
Damn, där snackar vi vuxet. Jag tror jag får ta och kompensera det med att bete mig extra flippat på fester hädanefter, och verkligen tänja på temat "Inga hämningar".

Jag vill sova nu, men ändå inte. Det innebär att jag måste hantera tankar som jag kan nästan lyckas ignorera nu när jag sitter framför datorn med musik på och bloggar. Det är ofta därför jag bloggar. Jag måste distrahera mig själv. Det är ingenting allvarligt alltså men ibland önskar jag att jag inte fundera såhär mycket hela tiden.


God natt. Imorgon ska jag öpnna i butiken så det är nog hög tid att lämna datorn nu oavsett.


Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

Låter bra det där =) Familj betyder ALLT för mig. Utan min familj vore jag faktiskt ingenting. De har stöttat mig hela livet igenom och för det är de värda allt! =) Precis allt.



Ha en bra dag på jobbet idag =)

Postat av: Linn

jag vet hur de där är :D shit man har aldrig tid och när man har tid har man inte ork :P

och jag håller med om tankar - bara sluta gå i cirklar TACK! hihi

ses ikväll? puss

2008-08-23 @ 15:33:54
URL: http://imunwritten.blogg.se/
Postat av: elin

prata med pappa. han vill verkligen veta hur du haft det och frågade mig hur mycket jag visste osv



kram

2008-08-23 @ 22:19:26
URL: http://selfindulgence.blogg.se/

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback