Att beställa från McDonald's nattpersonal

Efter en härlig kväll på söder med Bella, hennes kompis Emmi och några vänner till dem så var det självklart läge för att stanna förbi McDonald's nattöpnna vid nattbussarna och käka någonting. Jag går fram till en av alla grabbarna som står i kassa.

Jag: Banana Milkshake tack
Han: Japp!
(Kort paus)
Han: Va?
Jag: Banan Milkshake*pekar på bild brevid*
Han: Vi har inte banana. Vi har choklad, jordgubb och vanilj.
Jag: Okej, Choklad. Och så en McFIsh.
Han: Jaaa! *knapprar in cheeseburgare*
Jag: Nej, McFish.
Han: Ah, okej hehe. *knapprar in McFeast*
Jag: Nej, McFish, Fisk.
Han: ?
Bella rycker in: MCFISH
Han: Aaah okej!

Han knatar iväg och återvänder med en Milkshake. Den ser inte ut som choklad, faktum är att den är alldeles vit.
Vi provsmakar och konstanterar att det inte är choklad, vilket jag påpekar.

Jag: Ursäkta, jag bad om choklad
Han: Jaaa, choklad! *pekar mot min milkshake med ett leende*

Vid en annan kassa blev mitt mineralvatten till en mugg kranvatten och mina pommes var pissljumma.

Aaah, Donken by night i mitt hjärta<3

Lust att kommentera?
Postat av: Linn

klockrent :D

Postat av: Isabella

AHAHAHAHAHAHAHAHA



-"Chicken Nuggets?"

2008-09-01 @ 18:50:42
URL: http://ohsostylish.blogg.se/
Postat av: Emmi

alltså den där mc donalds borde döpas om till knarkdonalds. på natten (ibland på dagen) är både personal och kunder uppe bland moln. en gång såg jag en kille som satt och blundade och räknade sina lugnande ^.^

2008-09-03 @ 01:26:32
URL: http://softpaleandpure.blogg.se/

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback